Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Μας λείπετε...μας λείπετε αφόρητα. Φύγατε και μας αφήσατε μόνους, έξω από την οδό ονείρων και μακριά απ' τη μαγική πόλη, μόνους μέσα σε χάος παρακμής, μόνους ανάμεσα στο ανέκφραστο, ευνουχισμένο πλήθος.
Να είστε καλά. Όπου και νά είστε.



Ηθοποιός σημαίνει φως.
Είναι καημός πολύ πικρός
και στεναγμός πολύ μικρός.

Μίλησε, κλαις;
Όχι δε λες.
Μήπως πεινάς;
Και τι να φας!
Όλο γυρνάς,πες μου πού πας;

Σ' αναζητώ στο χώρο αυτό,
γιατί είμ' εγώ πολύ μικρός
και θλιβερός ηθοποιός.
Θα παίξεις μια, θα παίξω δυο.
Θα κλάψεις μια, θα κλάψω δυο.

Σαν καλαμιά θα σ'αρνηθώ,
θα σκεπαστώ, θα τυλιχτώ
μ' άσπρο πανί κι ένα πουλί,
άσπρο πουλί που θα καλεί τ' άλλο πουλί,
το μαύρο πουλί.

Παρηγοριά στη λυγαριά, υπομονή!
Αχ πώς πονεί!
Κι ύστερα λες για δυο τρελές
που μ' αγαπούν γιατί σιωπούν,
γιατί σιωπούν......

Έλα στο φως, παίζω θα δεις.
Είμαι σοφός μην απορείς,
έλα στο φως, παίζω θα δεις.

Ηθοποιός, ό,τι κι αν πεις
είναι καημός πολύ πικρός
και στεναγμός πολύ βαθύς.

Ηθοποιός, είτε μωρός, είτε σοφός
είμαι κι εγώ, καθώς κι εσύ είσαι παιδί,
που καρτερεί κάτι να δει.
Πιες το κρασί, στάλα χρυσή
απ' τη ψυχή, ως την ψυχή.

2 σχόλια:

  1. Η καλύτερη μουσική που έχω ...

    "Για σας ήρθα ο ίδιος για να σας δείξω την οδό ονείρων. Έχει πολύ χώμα, πολλά παιδιά, πολλές ελπίδες σκεπασμένες από έναν τρυφερό και απέραντο ουρανό. Εδώ μέσα γεννήθηκαν όνειρα, ελπίδες και εδώ ο γλυκός επιτάφιος τραγούδησε ένα πένθιμο τραγούδι.¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Εδώ τελειώνει η μουσική για την οδό ονείρων. Εδώ τελειώνουν τα όνειρα. Που μου δανείσατε οι ίδιοι μια βραδυά δίχως να το γνωρίζετε. Τώρα είναι αργά. Κι όλοι οι φίλοι μου έχουν αποκοιμηθεί. Εγώ αθεράπευτα πιστός σ’αυτόν τον δρόμο θα ξαγρυπνήσω ως το πρωί για να μαζέψω τα καινούρια όνειρα που θα γεννήσετε. Να τα φυλάξω και να σας τα ξαναδώσω μια άλλη φορά, πάλι σε μουσική. Καληνύχτα …»...Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή